7. lekce

Rozhodování

Co budeme dělat

  • procházet bludištěm
  • létat s raketou po vesmíru
  • hledat cestu pro mouchu z láhve
  • sestavovat kvízy a hodnotit kvízové otázky

Co se naučíš

  • rozhodovat se v programu podle podmínky
  • stanovit podmínku pro rozhodování
  • poznat, kdy je podmínka splněna
  • podle splnění podmínky volit ze dvou možností
  • generovat a používat náhodná čísla
  • používat podmínky s porovnáváním textů a čísel


V bludišti

Spusť si projekt V bludišti, přihlas se, vytvoř si kopii a projekt přejmenuj na V bludišti. Pokračuj podle pokynů v pracovním listě V bludišti.


Hra Přistání na Marsu


Úkol
Zápis do pracovního sešitu:

7. lekce: Rozhodování

Co už umím:

  • Použít rozhodování s podmínkou
  • Poznat, kdy je podmínka pravdivá
  • Určit, co se bude dělat při splnění podmínky
  • Určit, kdy se podmínka vyhodnocuje
  • Používat porovnávání v podmínce
  • Větvit scénář (když – tak – jinak)

Do prezentace na nový snímek pod nadpis zkopíruj (z obrazovky - Windows + Shift + S) ze svého projektu některý scénář a vytvořený obrázek ze scény.



Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky