7. lekce
Rozhodování
Co budeme dělat
- procházet bludištěm
- létat s raketou po vesmíru
- hledat cestu pro mouchu z láhve
- sestavovat kvízy a hodnotit kvízové otázky
Co se naučíš
- rozhodovat se v programu podle podmínky
- stanovit podmínku pro rozhodování
- poznat, kdy je podmínka splněna
- podle splnění podmínky volit ze dvou možností
- generovat a používat náhodná čísla
- používat podmínky s porovnáváním textů a čísel
V bludišti
Spusť si projekt V bludišti, přihlas se, vytvoř si kopii a projekt přejmenuj na V bludišti. Pokračuj podle pokynů v pracovním listě V bludišti.
Hra Přistání na Marsu
Úkol
Zápis do pracovního sešitu:
7. lekce: Rozhodování
Co už umím:
- Použít rozhodování s podmínkou
- Poznat, kdy je podmínka pravdivá
- Určit, co se bude dělat při splnění podmínky
- Určit, kdy se podmínka vyhodnocuje
- Používat porovnávání v podmínce
- Větvit scénář (když – tak – jinak)
Do prezentace na nový snímek pod nadpis zkopíruj (z obrazovky - Windows + Shift + S) ze svého projektu některý scénář a vytvořený obrázek ze scény.