9. lekce
Parametry
Co budeme dělat
- kreslit různě velké obrazce
- razítkovat slova
- měnit odstín a barvu pera
Co se naučíš
- vytvořit vlastní blok s parametrem
- použít parametr uvnitř vlastního bloku
- používat číselné i textové parametry
- experimentovat pomocí změny parametrů
Animace
Spusť si projekt Animace, přihlas se, vytvoř si kopii a projekt přejmenuj na Animace. Pokračuj podle pokynů v pracovním listě Animace.
Obrazce s parametry
Slova z klávesnice
Spusť si projekt Písmena a slova, přihlas se, vytvoř si kopii a projekt přejmenuj na Slova z klávesnice. Pokračuj podle pokynů v pracovním listě Slova z klávesnice.
- Pokračuj v projektu podle pokynů v pracovním listě
Hrátky s písmeny
Domek s parametry
Spusť si projekt Kreslení, přihlas se, vytvoř si kopii a projekt přejmenuj na Domky. Pokračuj podle pokynů v pracovním listě Domek s parametry.
- Pokračuj v projektu podle pokynů v pracovním listě Náměstí.
- Spusť si projekt Souřadnice a kresli podle pokynů v pracovním listě Pyramidy.
- Podle pokynů v pracovním listě Kvízové otázky sestav kvíz.
- Vytvoř dav barevných kočiček podle pokynů v pracovním listě Barevný dav.
Úkol
Zápis do pracovního sešitu:
9. lekce: Parametry
Co už umím:
- Vytvářet nové bloky s parametry
- Používat parametry při řešení úloh
- Experimentovat s parametry při hledání řešení úloh
- Rozlišit číselné a textové parametry
- Zjednodušit a zpřehlednit scénáře
Do prezentace na nový snímek pod nadpis zkopíruj (z obrazovky - Windows + Shift + S) ze svého projektu některý scénář a vytvořený obrázek ze scény.
Procvičování s Bobrem
Film - programování animace s parametry a výrazy (test)